piątek, 17 listopada 2017

Lantern

Hi all
I would like to show you my new 3D project made by using Brother Scan'NCut.
I made lantern in very feminine and delicate colours with Magiczna Kartka paper collection. 
Lantern is a box for a bottle of wine. 
I love that project. I bought template here.

Flowers made from foamiran with using stencil from 14 Craft Bar.
You can find more info about my flowers and tutorial on them here.

Hope that you like my work.
Let me know please.
Regards

Cześć
Dziś chciałabym Wam pokazać mój nowy projekt 3D zrobiony przy użyciu plotera Brother Scan'NCut. 
Oto latarnia w bardzo kobiecych i delikatnych kolorach w całości z papierów Magicznej Kartki Obietnice. Moja latarnia jest prezentem jako opakowanie na butelkę wina.
Uwielbiam ten projekt a wzór kupiłam tutaj.

Kwiatki zrobiłam z foamiranu przy użyciu maski od 14 Craft Bar. Więcej na temat moich kwiatów i kursu na nie, znajdziecie tutaj.

Mam nadzieję, że podoba się Wam mój projekt.
Dajcie znać.
Pozdrawiam












4 komentarze: