poniedziałek, 27 sierpnia 2018

Box for 90th birthday

Hej
Mam dzisiaj dla Was sporo zdjęć mojego nowego pudełeczka. Zrobiony został na 90te urodziny pewnej pani.  Prawda,  że cudowny wiek?
Zapraszam do obejrzenia zdjęć a ja uciekam,  bo moje dzieci dziś wracają z wakacji i już nie mogę doczekać się kiedy ich zobaczę.  Niedługo jadę na lotnisko po nich.  Miłego i twórczego dnia. 

Hi 
I have a lot of pictures of my new box for you today. It was made for the 90th birthday of a lady. True, that wonderful age?
I invite you to look at the pictures and I run away because my children are coming back from holidays today and I can not wait to see them. I'm going to the airport soon for them. Have a nice and creative day.












Użyłam tu oczywiście jednych z moich ulubionych papierów.  Kolekcja Obietnice pasuje na każdą okazję.

I've used one of my favourite paper collection. Promises are the best for every occasion. 


Pozdrawiam
Regards


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz