poniedziałek, 18 lutego 2019

Tea house with fairy

Hej
Dziś przychodzę do Was z moja nową praca,  a mianowicie herbaciarką. Na moje życzenie Laserowe Love zaprojektowało ją dla mnie i wycieło z tektury. Ja ją ozdobiłam najnowszymi papierami z kolekcji "Yellow Spring". Kwiatuszki, mam nadzieję,  że widać,  że to żonkile, zrobiłam z foamiranu. Daszek domku i plotek pomalowałam farbami połączonymi z gesso.  
Całość dopełnia wróżka, z wróżkowego ogrodu. 

Hi

Today I come to you with my new project, namely a tea house. At my request, Laserowe Love designed it for me and cut it out of chipboard. I've decorated it with the newest papers from the "Yellow Spring" collection. Flower, I hope you can see that are daffodils, I made from foamiran. I've painted the roof of the house and gossip with paints combined with gesso.

The whole is complemented by a fairy, from a fairy garden.








Użyłam
I've used


Pozdrawiam
Regards




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz