piątek, 25 sierpnia 2017

Summery layout

Hi all
Summer holidays are almost finish. Days are shorter. Time to prep to school. 
I've decided to make holiday's memory LO.
I've played with some media and splash some paints. 
I've coloured mermaids with brushmarkers and added some shells.
I'd love to come back to sunny and warm place. 
Hope you like my LO.
Papers of course from Magiczna Kartka and stencil from APScraft. 

Witam
Wakacje się kończą. Dni są krótsze. Robi się trochę depresyjnie szczególnie w Irlandii. Czas szykować się do rozpoczęcia nowego roku szkolnego. 
Ze względu na to że ja jeszcze nie jestem gotowa na jesień zrobiłam sobie LO z wakacyjnymi wspomnieniami.  Użyłam trochę mediów i splashy. Pokolorowałam syrenki markerami pędzelkowymi i dodałam kilka muszli.
I jak Wam się podoba? 
Papiery z Magicznej Kartki  a maska tutaj użyta z APScraftu






Pozdrawiam
Regards

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz