wtorek, 30 stycznia 2018

Album "Birdsong"

Hi all
I would like to show you today my mini album. I made that from amazing paper collection "Birdsong" by Mintay Pepers Karola Witczak. That collection is the newest collection and I'm very happy that I could get it that early. It was happend because Białe Kruczki store. They sent to me stright when that come in to the store and my dad could bring them to me when he visited us in Ireland. I would like to say THANK YOU Białe Kruczki. You can find that album on Białe Kruczki blog today. I'm a guest designer there today.  Hope that you like it.

Witam
Chciałabym Wam dziś pokazać mini album który w całości stworzyłam z papierów "Birdsong" Mintay Papers Karoli Witczak. To jedna z nowszych kolekcji na rynku i jestem mega szczęśliwa, że dostałam je tak wcześnie. Dzięki Białym Kruczkom mój tata mógł mi je przywieźć do Irlandii zaraz po premierze. Chciałbym podziękować Białym Kruczkom za błyskawiczne zrealizowanie mojej prośby. 
Ten album możecie dziś znaleźć na łamach bloga u Białych Kruczków. Jestem tam dziś gościnnym projektantem. Mam nadzieję, że spodoba Wam się moja praca. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz