poniedziałek, 3 lutego 2020

Candles

Witajcie
Kolekcja "Indiana" jest tak piękna, że jej prezentacja nie mogła zakończyć się na kolekcji tygodnia, także dziś ciąg dalszy w troszkę innej kolorystyce niż ostatnia moja praca z tej kolekcji. 

Dziś chciałabym Wam pokazać świeczki,  które ozdobilam papierem, serwetkami i wycinankami z kolekcji "Indiana", a także moimi foamiranowymi kwiatami. 
Kolorystycznie pasują do mojego salonu, w ten sposób uzyskałam świetną dekorację mojego stołu. 

Hello

 The "Indiana" collection is so beautiful that its presentation could not end with the collection of the week, also today it continues in a slightly different color than my last project from this collection.


 Today I would like to show you candles, which I decorated with paper, doilies and cutouts from the "Indiana" collection, as well with my foamiran flowers.

 They match my living room color, in this way I got a great decoration of my table.






Użyłam 
I've used


Pozdrawiam
Regards



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz