sobota, 28 marca 2020

Communion's album/ Album komunijny

Witajcie
Dziś pokażę Wam moj album komunijny, który zrobiłam dla syna.
Kolekcja "Holy & White" jest absolutnie fantastyczna i od kiedy ją zobaczyłam wiedzialam,  że wykorzystam ją do albumu. 
Wszystkie karty na zdjęcia zostawiłam białe, nie chciałam zasłaniać zdjęciami cudownego papieru. 
Sami zobaczcie, ja jestem zachwycona. 



Hello

 Today I will show you my communion's album that I made for my son.

 The "Holy & White" collection is absolutely fantastic and since I saw it I knew that I would use it for the album.

 I left all the photo cards white, I didn't want to cover the wonderful paper by pictures.

 See for yourself, I am delighted.



















Użyłam papiery i tekturki z kolekcji "Holy & White"
I've used paper and chipboards from "Holy & White" collection




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz