niedziela, 25 lutego 2018

Bookmarks

Hej
Dziś chciałbym Wam pokazać moje nowe zakładki do książek. Uwielbiam czytać, szczególnie te papierowe książki, choć te elektroniczne książki też posiadam, tłumaczę sobie, że mogę zawsze, w każdej chwili zajrzeć do książki... mam dość sporą kolekcję w telefonie, ale wracając do rzeczy, u mnie w domu w każdym pokoju jest inna książka... to chyba z lenistwa, żeby zawsze mieć książkę pod ręką a nie chodzić i szukać jej po innych pomieszczeniach. Tak więc, jako że czytam po kilka książek naraz potrzebuję dość sporą liczbę zakładek. I tym razem nie omieszkałam sobie  zrobić z produktów Laserowe Love.


Hi

Today I would like to show you my new bookmarks. I love to read, especially those paper books, although I also have these electronic books. I explain to myself that I can always look at the book at any time... I have quite a large collection on my phone, but back to the point, at my house in every room there is another book ... it's probably from laziness, to always have a book at hand, and not to walk and look for it in other rooms. So, as I read a few books at once, I need quite a large number of bookmarks. And this time I have to make few from from Laser Love products.

Do ozdobienia moich drewnianych zakładek użyłam papierów z kolekcji Coffee Time oraz Be with Me oraz tekturki Kociaki i Ornament maki

To decorate my bookmarks I've used paper from Coffee Time and Be with Me collection and chipboards Kittens i Poppies






Użyłam
I've used

Pozdrawiam
Regards






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz