wtorek, 27 lutego 2018

My first video

Hi
I have for you today lovely simple card with video. It is my first video so please forgive me my mistakes.  I know about them. Hope next time will be better .
Please scroll down, you will find there my video tutorial.

Hej 
Dziś mam dla Was śliczną kartkę z kursem video. To mój pierwszy filmik więc wybaczcie niedociągnięcia. Wiem o nich i mam nadzieję że następnym razem będzie lepiej. 
Zjedźcie na dół, tam znajdziecie filmik. 
Filmik zrobiony dla APScraft







Enjoy and let me know what are you thinking



3 komentarze:

  1. Bardzo fajny filmik, szczególnie jesli pierwszy, te drobiazgi sie nie liczą bo wszystko ładnie pokazane i super, że z napisami a nie "gadaniem", które często rozprasza. Gdzie można nabyć banerki-naklejki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps. zapomniałam dodać, że śliczna kartka :-)

      Usuń
    2. Dziękuję 😘 naklejki są z 7dots studio i nie pamiętam gdzie je kupiłam ale bardzo możliwe, ze w mixedmediaplace.

      Usuń